Pročitajte pažljivo
Reklamacije
Reklamacije na oštećenje u transportu
Naše cenjene potrošače, molimo da prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira provere svoj paket.
Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 011 450 15 45. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Reklamacija na pogrešnu vrstu robe i pogrešne podatke
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu korisničku podršku putem telefona 011 450 15 45 ili slanjem mejla sa svojim
podacima (ime, prezime, telefon) i opisom problema na e-mail info@biozdravlje.rs
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da kontaktirate našu korisničku podršku.
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
– Broj Vašeg računa
– Opis problema koji imate
Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem formulara na sledećem linku.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronski, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
-Reklamacioni list možete preuzeti ovde.